כרטיס יציאה מדרום אמריקה

למה צריך כרטיס יציאה עבור מדינות דרום אמריקה

ישנן מספר סיבות לכך שדורשים כרטיס יציאה עבור טיסה למדינות יבשת דרום אמריקה

מניעת הגירה לא חוקית: מדינות רבות ביבשת אמריקה הדרומית רוצות להבטיח בכניסת המבקרים אליהן כי אין בכוונתכם להגר באופן בלתי חוקי למדינה. כרטיס יציאה למעשה מאשר לפקידי ההגירה כי אין בכוונתכם להשתקע.

שליטה בכמות התיירים: מדינות מסוימות לדוגמת ארגנטינה, ברזיל ופרו חוות כניסה מסיבית של מבקרים יתר על המידה, ולאור זאת הן מתקשות להתמודד עם מספר התיירים הגדול הגודש את המדינה. כרטיס יציאה מאשר למחקלת ההגירה במדינות השונות כי ישנו דד-ליין ברור לזמן השהות בו תבקרו במדינה.

ביטחון: מדינות מסוימות רוצות לוודא כי הנכנסים אליהן אינם מהווים סיכון ביטחוני. כרטיס יציאה מספק אינפורציה על הבקרים הנכנסים למדינה ובכך מסייע למשטרת ההגירה לאתר גורמים עוינים על מנת לשמור על תושבי המדינה.

איך ניתן להשיג כרטיס יציאה?

ישנן מספר דרכים להשיג כרטיס יציאה:

רכישת כרטיס יציאה: רכישת כרטיס יציאה הינה אופציה פשוטה המאפשרת את כניסתכם למדינה על ידי מחלקת ההגירה בשדה התעופה. במידה ויבקשו, כרטיס היציאה הינו הוכחה לכך שיש בידכם כוונה לצאת מהמדינה.

רכישת כרטיס יציאה פיקטיבי: רובם של המטיילים ביבשת דרום אמריקה, ובשאר מדינות העולם נעזרים באופציית רכישת כרטיס פיקטיבי, כרטיס זה אינו כרטיס אמיתי אך מאפשר כניסה למדינה בה תרצו לבקר מבלי להיות תלויים בטיסה הנרכשה מראש, לכן כרטיס פיקטיבי אינו מגביל את ביקורכם מבחינה זו. חשוב לציין כי ישנו סיכוי בו עשויים לגלות כי הכרטיס אינו אמיתי, אך זה קורה לעיתים רחוקות ובמידה וקרה יבקשו ממכם לקנות כרטיס יציאה חדש.

הצגת הוכחה נוספת לכרטיס יציאה: במקרים מסוימים ניתן להציג כרטיס יציאה מהמדינה על ידי אפשרויות תחבורה נוספות כגון אוטובוס, מעבורת או רכבת. יש לציין כי אצל פקידי ההגירה קיימת חשיבות גדולה יותר לזה של כרטיס יציאה בטיסה.

הידעת: יש צורך בכרטיס יציאה מכל מדינות דרום אמריקה לדוגמא ארגנטינה, צ'ילה, אורוגוואי, פרגוואי, ברזיל, פרו, בוליביה, אקוודור, קולומביה, גיאנה הצרפתית, איי פוקלנד.

טיפים חשובים

חשוב לוודא כי כרטיס היציאה תקף לתאריך הכניסה למדינה.

רצוי להדפיס את כרטיס היציאה ולהציגו במידה ופקידי ההגירה מבקשים.

מומלץ לבדוק מהן דרישות הכניסה נקודתית לאותה מדינה אליה טסים לפני רכישת כרטיס היציאה.